Wat mag ik verwachten van een herstelling?

Ons antwoord:

U mag verwachten dat wij ons uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Meestal slagen we daar ook in.

Wat is belangrijk dat u in het achterhoofd houdt?

  • Onduidelijkheid: Door het steeds ingewikkelder worden en minder controleerbaar van de onderdelen (bvb. van een ketel – elektronica) is het niet altijd eenvoudig om snel duidelijk vast te stellen waar het probleem juist moet gesitueerd worden. Wij doen op dergelijke momenten dan ook een beroep op mensen die ons nog verder brengen: de helpdesk van de fabrikant of mogelijks zelfs de techniekers van de fabrikant. Wij zoeken het evenwicht tussen u snel en voordelig kunnen helpen en weten wanneer we iets uit handen moeten geven.
  • Kosten / baten: Soms is een herstelling niet meer zo verstandig, bijvoorbeeld wegens ouderdom van het toestel of gekende problemen die mogelijks volgen. Soms is het verstandig om midden in een poging tot herstelling te stoppen en te kijken naar de alternatieven. Dit om te vermijden dat er misschien (heel) tijdelijk iets wordt opgelost, maar dat het begin van het einde is in een sukkelstraatje. U mag van ons steeds een eerlijk advies verwachten dat de keuze steeds aan u zal laten, maar u wel eerlijk op de hoogte wil brengen van alle mogelijke scenario’s. Wij willen er uiteraard alles aan doen om u te proberen verder helpen, maar willen ook ten allen tijde meerdere oplossingen voor ogen houden en de beste kiezen eerder dan kost wat kost letterlijk doen wat u vraagt, tegen beter weten in.